_Anonimdenim İlk oğlum yaz bebeğiydi yine oğlum olcakmıs Buda kışa denk gelıyor farkı nedir ? Ne almalıyım ?
Egeminannesi _Anonimdenim canım ben yünlü tulumlardan almistim dışarı çıkarken giydiriyodum öyle çok şükür hasta olmadan büyüdü 🕊️
Nazlimom _Anonimdenim benım oğlum geçen sene martta doğdu pazen battaniyeler cok lazım oluyor beşiğin içinede sermiştim sıcak tutsun diye annem kumaşçıdan alıp diktirmişti