Zehross03 Merveylmzz bende senin gibi hadi doğ oğlum hadi gel oğlum diye diye kontrolde doğurdumu öğrendim tesadüfen böylesi çok çok daha zor 34+5 şuan durdurmaya çalışıyolar doğumu yani bekle hiç acele etme çok pişmanım dursun durduğu yerde tosbikler🥲
Zeyzey055 Zehross03 gerçekten inanıyorum ben buna gel gel diyince geldiklerine ilki 32 de geldi şimdikiler asla gelme bekle diyorum 🤣🤣 35+4 e kadar geldik bakalim
Zehross03 Zeyzey055 çok erken olmuş küvözde ne kadar kaldı şimdi baya olmuş benimde 36 ya dayansa yetecek dahada çağırmammm 🤣
aneoluyorum- Merveylmzz Merveylmzz aynıyız bu zamana kadar hersey normal gidiyordu en son kontrol de bebeğin kafası geride dedi canım sıkıldı inşallah evlatlarımıza sağ Salim kavuşuruz