Hilalakrr 20+2 bebegiminin kilosu 380 gram çıktı bi sıkıntı olur mu normalde 20.haftalarda 300 de fln olması gerekiyormuş
neanladinyurdagull Hilalakrr hayır sıkıntı olmaz zaten net olarak doğru kiloyu yada uzunluğu söyleyemiyorlar o yüzden ultrason kağıdındada + ve - yazar
Nur_50 Hilalakrr benim 18+2 haftalık ultrasonda 19+4 benim 299 gr yazıyor doktor sıkıntı yok çok sağlıklı dedi