Kızlar gece 4 de ve şimdi uykumdan uyandım idrarımı kaçırsam azıcık yapmam sanırım uykumda. 2 kere sızıntı gibi geldi idrar gibi sarı değildi su gibiydi çok yoğun gelmedi ama azar azar geliyor. Doktoruma yazdım cevap bekliyorum sizde suyum mu geliyor