oyuncakperii Suyunuz geldiyse doğumunuz başlamış demektir. Doktorunuza gidin lütfen 24 saat içinde anne doğum gerçekleşir diye biliyorum. İlk hamileliğimde 37+2 de gece 1 de suyum geldi ertesi gün akşam 8de doğmuştu bıdısım. Kolay doğumlar olsun inşallah 🙏
oyuncakperii Yesim_gns0 yani benim ilk önce sızıntı şeklindeydi sonra bi 3 saat sonra ped koyacak yetmeyecek kadar arttı. Ama işte bunun bir matematiği yok herkeste farklı gelebiliyor. Bir anda gelen arkadaşlar da var.
Yesim_gns0 Ceylankayra hayır. Hıc bısey yapmadım 37 haftalığım bugün. Lavaboya kalktm gece sonra bıseyler aktı sızıntı seklınde 2 dk sürdü yanı tutamadım
Yesim_gns0 Esmagrr sabah doktora gıttık normal dedı hersey o suyu degıldır dedı ama emınım suyum geldı bence
nur6565 Yesim_gns0 bende geçen hafta yatakts otururken öyle oldu bi avuç içi kadar 36 ydım geçen hafta neyse kadın doğum acildeki doktorla konuştuk gel dedi test yapalım gittim test yaptırlar amniyoşur diye bi test testim negatif çıktı yani suyum değildi gelen su gibi akıntıdır dedi su gelseydi teste çıkardı bebeğin suyuda gayet normaldi eve gönderdi şuan 37+3 üm