33+2den selamlarrr 🫡
Hala ismimiz yok… Eşimin ismi Doğukan, benim ismim Doğa. Yurtdışında yaşıyoruz, Ğ harfi bize o kadar çektirdi ki çocuğun isminde kesinlikle Türkçe karakter istemiyoruz😂😂 Ege istiyodum ben her zaman, hem kolay hem her dilde söylenir diye ama eşimin kardeşinin ismi Ege 🥲 her dilde söylemesi kolay bi isim önerebilir misiniz yabancı isim de olabilir fark etmez anlamları güzel olsun yeter ☺️