Bende dün yaptım doğum bende aynı durumdayım kızlar sağ taraftan kesim var oturup kalkarken çok kastırıyo dikişler canım acıyo önerisi olan yardımcı olsun doktor baticon bile sürme dedi ama yumuşatma ihtiyacı duyuyo insan
Bide hemen duş aldınız mı ben hastanedeyim henüz bugün çıkarsam hemen yikansam sorun olur mu