selmaunes Sibelsamet_64 su icmek çok onemli ödemi atmak için tabiki ama ben ödemi ne zaman yürümeye başladıysam o zaman attım vücudumdan günde yaklaşık 1.5 2 saat yürürken hiç ödemim kalmıyor vücudumda hareket etmek çok önemli
nazile kizlar dogum sonrasi ödemi nasil atabiliriz vucuttan? ilk doğumumda cok cok fazla ödem olmustu hele dogumdan sonra hatta 2 katı şişmiştim o yuzden soruyorum cok su icmeme ragmen cabuk atamadim ödemi baska bisey bilen varsa soyleyebilirmi
Sevgi_Ayse123 nazile Benımde çok ödemim var ellerim ayaklarım yüzüm gözlerim balon oldu doktorum normal değil dedi 24 saatliğine idrar aldılar protein kaçağı çıktı çok morelim bozuldu tehlike içindeyim yüksekte çıktı bakalım bugun gidicem ne dicek ama canım doğduktan sonra emzirince hepsi gidiyor diyorlar inşallah senınde öyle gider
Zeynep_ze Sevgi_Ayse123 peki tansiyon probleminiz var mıydı bende 28deyim ellerim yüzüm şiş ellerim acıyo artık gün içinde ayaklarımın şişi iniyor ama diğerleri kalıyor
Sevgi_Ayse123 Zeynep_ze Benim 20 den 42 yükseldi 1 hafta da protein canım doktor her hafta baksın sana bu çok önemli evet tansiyonum ara ara çıkıyordu