Umutipek
Merhaba tatlis hamisler.sali gunu dogumum var.39 haftami doldurucam.Normal doğumu cok istiyordum.agir kronik astimim oldugu halde korkmadan yilmadan normal dogumu bekledik.Fakat cok istedigimden mi bilmem,bebik asagi inmedi ve gecen hafta 3500 gramdi.yarin kontrolum var ve bu haftda inme yok.o yuzden sali gunu zorunlu sezeryan olucam😢😢