Yakin arkadasim su an tup bebekle 11 haftalik hamile. Transferin ucuncu dorduncu gunu basladi bel kasik agrisi. Ama oyle boyle degil dayanmaya zorlandi resmen. 6 haftalik muayenesinde dr rahminin cok dar oldugunu ve normal boyuttta olan kadinlarin hissettigi agriya gore kat kat fazla gebelik agrilarini hissedebilecegini soyledi ve daha 6. Haftada normal dogum yapmasinin imkansiz oldugunu bile soyledi. Eger seninde rahmin dar ise buyume yerlesme vs sancilarini daha fazla hissediyor olabilirsin canim. Biraz sabret su an arkadasimin sancilari bir nebze hafiflemis durumda. Rabbim gebeligini mübarek etsin saglikla huzurla kucagina al insaAllah evladini