Beritan33 Kızlar anksiyetem var yani Kendim koydum teşhisimi hamileyim ve uzman bir psikologdan destek almak istiyorum ama eşim hoş karşılamıyor ne yapabilirim sizce
Rapunzel-25 Rapunzel-25 ben psikolojik danışmanım uzmanligim yok ama devletteki psikiyatrilere gitmeni tavsiye etmem ilaç veriyorlar direk
Beritan33 Rapunzel-25 kaygı bozukluğum var okuduğum kitaplardan izlediğim tanıtım videolarından dolayı. Benimle konuş ben sana yardımcı olurum diyor ama ben onunla monuşup halledemiyeceğimi düşünüyorum
Beritan33 Rapunzel-25 hayır zaten uzman bir psikolog dedim ilaç verseler dahi kullananamam bebeğim için
Rapunzel-25 Beritan33 eşin olmazki yakın akraban bile olmaz hiç tanımadığınız kendini rahatça acabildigin biri olmalı eşini ikna et bebeğimiz icin falan de çünkü bebeğin de strese girer