Herkesin acı eşiği ve yaşadıkları farklı tabi ama yine olsa sezeryan yaparım , ne doğum sancısı çektim nede başka birşey sezeryan benim için daha kolay oldu bu arada ilk kalkış bile okadar abartıldığı kadar değilmiş ben çok panik biriyimdir ben bile bunu diyebiliyosam düşün 😂sonraki ağrılar dikiş ağrısı değil bu arada rahim yerleştiği için karın ağrısı oda çekilmeyecek birşey değil . Kafanı rahat tut oldu bittiye gelicek inşallah sağlıkla kucağına alırsın , merak etme doğumun ne şekilde olursa olsun kucağına aldığında unutuyosun :) boşa stres yapma bu günlerin tadını çıkar sonra zaten onu düşünmeye vaktin olmuyor aksine diyosun acaba karnımda daha rahattı 😂😂😂