Bugün 33+1 haftalığız 20 gün önce doktora gittim ve kanım 9.5 çıktı doktor düşük dedi ve hapı günde ikiye çıkarttı bugün gittiğim de tekrar baktı ve 8.5 a düşmüş hemen kan iğnesi yazdı eczaneden alıp taktır bunu dedi biraz seruma karışık 2 ampul kan iğnesi yedim bugün şuana kadar yan etki falan yapmadı böyle giderse düzelmezse Kızılay’dan kan isteyeceklerini söyledi doktor böyle bişey başına gelen var mı ne yediniz içtiniz arkadaşlar kanınız yükselsin diye 🥹