Minikperi Sssaaa3 ben ikeanın beşiğini kullanıyorum anne yanı da oluyor normal beşik de oluyor. 1,5 yaşında o beşiği odasına koydum bizden ilk ayrılışı oldu valla.
alynayn Sssaaa3 biz yataş cotonia tercih ettik yenidoğandan 5 yaşa kadar uygunmuş.İlk 6 ay reflü yatağını kullanacağız zaten.Bizce çok güzel umarım rahat eder 😊
Zumzugukodummuzzingillatirim Sssaaa3 chiccodan hediye almıştı kayınvalidemler yatak içindeydi. Ama şalteri tarzı ince yatak vardı.
Sibel_ergun Valla e-bebekten tüllü müllü beşik aldık 😂 hem anne yanı oluyor hem normal beşik fiyatıda diğer markalara göre uygun fikir olabilir :)