Kızlar son adet tarihim normalde 10 Aralık şu an 38 haftalığım birkaç hafta önce doktor emin misin son adet tarihinden diye sordu birkaç defa bende evet dedim ki eminim tarihten bu arada ilk başta keseyi görmüştük ama bebeği geç görmüştük daha sonra doktor son adet tarihini 27 Aralık olarak düzeltti geç yumurtlama olmuş dedi ama şimdiye kadar gittiğim hiçbir doktor böyle bişey dememişti anlamadım bu arada normalde de 1-2hafta hem geride çıkıyordu ona rağmen doktor bişey dememişti böyle bişey normal mi ? Son adet tarihimi mi baz almalıyım yoksa doktorun düzelttiği tarihi mi ?