Aysenurdesign yaklaşık iki hafta önde ve böbrek taşı sancısı tetikleyince
Nts böyle çıktı


Bu aşağıdaki yüksek çizgiler 60 ve 80 üzeri değerler olup normal doğumda bunun 100 üzeri çıktığını göreceğiz nasipse velhasıl benim bu gün böbrek taşının da desteği ile sancılar başladı baş ve kilo biraz önden gidiyor 2 hafta kadar maksimum bebek de başını aşağıya doğru getirmiş ama doğum kanalına girmemiş
Alttan açıklık bakıldı ( ki bu konuda korkusu olanlara detay vereyim doktor Hanim batikonlu eldiven ile baktı bildiğim kadarı ile bana rahatla nefes al dedi ben nefese odaklanırlar daha işlem bitti yoğun bir bağırma acıma hissi yok 2-3 an zaten aklın orada ne yapıyorsa değil kocaman bi nefes almalıyıma giderse oldu bittiye geliyor) orada açıklık hiç yoktu
Acilden yatışa alındım ciğer geliştirici iğne vurdular vurdukları yer 5-10 dk yanıyor belirli aralıklarla içilen haplar verdiler bu sancıyı baskılamak içinmiş sanırım , önden minik bir serum takıldı yine sancıları durdurmak için bildiğim kadarı ile bunu hızlı verdiklerinde bir ateş basıyor içiniz biraz fena oluyor bakışlarınız sanki kayıyor gibi görüntü bulanıklaşıyor sordum olağan dediler yanımda yatan hastaya da daha sonra takıldı o da benzer şeyler yaşayınca yavaşlattılar
İki tane de kocaman serum üst üste takıldı onlar neydi artık bilmiyorum enfeksiyonda var muhtemelen temizlik amaçlı ve iki kez de burada nts çekildim ilkinde üç ikincide bir güçlü sancı çıktı yanılmıyorsam enfeksiyon ile ilgili bir sorun çıkmazsa nasipse yarın taburcuyum
bebeğin ağırlığı dışında bu sancıların gelmesinde böbrek ve enfeksiyonda etken ama bebeğin boyutları için erken doğum riski olabilir diye söylemişti doktorlar umarım siz böyle bir şey yaşamazsınız bu kadar uzun yazdım affedin ama söylemeye çalıştığım şu ; bu haftaya kadar yine de hee şey çok pozitif gidiyordu ama bir anda panik oldum çantanızı ve evinizi bebiş için bir an önce hazırlayın benden tavsiye bu tarz durumlarda Allah korusun kolay kolay erken haftalarda doğuma geçilmiyor ama bir de saçma sapan şeyler düşünüp çantayı yatağının çarşafıydı gibi gereksiz şeyler aklınızın bir köşesinde olmasın yarın yada öbür gün muhtemelen bu minnak tosunla çıkacağız evimize gidip doğum zamanımıza kadar özenle bekleyeceğim ve ne kadar normal doğum istesem de doktorlar sezeryana doğru bir görüş sunarsa mesleklerine saygı duyup bu yönde psikolojimi hazırlayacağım artık nasip bakalım
Dilerim ki sen benim böbrek gibi beklemediğin yerden gol yemeden yeterli çatı uyumu ve diğer sağlıklı şartları sağlar su gibi bir avazda doğumunu yaparsın balım iyi geceler