Dogadgrmnci annemler akhisarda yaşıyo normalde iğrenç bi hastane çok gittim hiç sevmedim ama hamileliğimi ilk öğrendiğimde de orda olduğum için oraya gittim bi erkek doktor vardı adını hatırlamıyorum ilgisi alakası çok iyiydi soru sormama bile gerek kalmadan herşeyi söyledi bişey sorunca hemen anlatıverdi detaylıca çok güzel ilgilendi kızım, güzel yavrum falan diye konuştu hep yanında ki asistanları da iyiydi