Nisaiste Hanımlar ben ağustos ayında 2 defa adet gördüm en sonuncusunda mantar enfeksiyonum vardı üstünden 10 gün geçmiş ondan önce hamile kalsam yine öyle kan gelir mi böyle bi durum yaşayan var mı
Sevdayaz Nisaiste eşimin kuzeninin eşi 2 çocuğu var. İkisinde de 9 ay regl olmuş çok ender görülüyor sanırım. Sağlıklı 2 tane çocuğu var şuan da.
neanladinyurdagull Nisaiste ilişkiden iki gün sonra regl olmuştum 15 gün sonrada o ilişkide hamile olduğumu öğrenmiştim.
baybarsmom Nisaiste adetim 2 hafta geçti her zaman gününde olurdum kan verdim gebelik çıkmadı enfeksiyonum varmıs ilaç verdi kullanmadım 2 gün sonra adet oldum 10 ocakta. Subat 20 de 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Geç döllenmedi olabilir dedi doktor