Kızlar 29.haftaya giriyoruz 28+3ten beri kasiklarima agri girip gidiyor adet sancısı üşütme ağrısı gibi aynı durumu yaşayan varmi haftaya pazartesi doktora gidicez daha erken mi gitmeliyim daha öncede olmuştu nstye girdim sancim çıkmadı korkuyorum daha çok erken