8-4 e düştüğünde çarşıda geziyordum hiç anlamadım bile düştüğünü ,🙈😅 eve gelince basım ağrıdı doktoruma söyledim tansiyonu ölç dedi.dusuk olduğunu görünce ayaklarını yastığın üstüne koyup dinlen dedi.tuzlu ayran iç dedi.dusuk olması gebelikte sorun yaratmıyor.onemli olan yükselmemesi ❤️