Cansucbrdmr bende 37+1 hamileyim 2 hafta önce aynısı bana oldu öglen 5 ten akşam 22 ye kadar sürdü geçmesini bekledim geçmedi hastananeye gittim nts bağladı hafif rahim kasılması var dedi duş al dinlen uzan dedi gece bire kadar devam etti ilaç falnda vermedi gerçek sancı olsaydı dayanamazsın ve istirahat lede geçmez dedi ageı kesici içtim kendimi sıcak tuttum agrılarım gitti