kadertugrul7 valla canım en yakın arkadaşım var beraber hamile kaldık zaten aramızda iki hafta vardı, kız cumartesi sancısı geliyor hastaneye gidiyor 9 cm hemen doğumhaneye alıyorlar ıkındığı gibi çocuk çıkıyor Allah herkese onun şansından versin ilkinde de aynıydı pıt pıt doğuruyor :) inşallah şeninde öyle olur