edasontr herkeste farklı okuduğuma göre ben 4+3 te galiba yolk kesesini gördüm 5+6 da bebegi gördüm 6+5 te kalp atışını duymuştum. Benim gebeligim sıkıntılı diye her hafta doktordaydım neredeyse. Sen randevu bulduğun zaman git minik mucizenle tanış stresten uzak dur iyi şeyler düşün bol bol dua et. Ben sana edeceğim 🙏