Nisan ayında düşük yaptım ..
Doktora gittim tedavi vs bişi verir belki diye..
Pko var herşey normal olduğunu söyledi gebe kalırsın 1-2 aya dedi ..
Yine de yumurta takibi yapalım bu ay dedi yumurtlama çatlamada bir problem oluyor mu diye ..
Cumartesi günü kontrol çağırdı yumurtalar büyüdü mü nasıl diye ..
Folic asit ve kan sulandırıcı kullanıyordum artı olarak bu toz şase verdi pkolar içinmiş içeriği ..
Merak ettim kullanan var mı ?
İnofolic combi ile içeriği aynı hemen hemen sanki..
İnofolic combi mavi kutu önceden 5-6 ay kullanmıştım ama gebelik oluşmamıştı..
Eylül bize mucizeler getir 🥰🥹💜