senicokoz1edik küçük çocuğun varken daralmış bunalmış hissedebilirsin böyle zamanlarda hep en yakınındakinden çıkarır sinirini ama gayet olağan normal bir şeydir bu, yazdıklarından anladığım kadarıyla bilseydin zaten öyle davranmazdin ama hayat işte ölümün ne zaman nerde geleceğini bilemiyoruz, bence kesinlikle sebebi sen değilsin kendini suçlama, aksine eşine dua et ona kuran oku, Allah sabır versin kardeşim