Meleyke123 Selam kızlar 34haftamdayım daha çok ərkən ama 3saatdır 10dakikalık sancı gelib gidiyor 30dakika aralıkla😢 regıl ağrısı gibi bu doğum samcısımı acaba. İçk hamileliöim olduğu için hiç bir bilgim yok
KuzeyinAnnesi10 Meleyke123 süre kısalıyor mu hep yarım saat mi bi duşa gir uzak gerçek sancıyla geçmez canım hastaneye git yinede bi
Meleyke123 KuzeyinAnnesi10 biraz sorunlar oldu giremedim uygulamaya, iyileştim benim böbrek problemimde vartdı doktora gitdik havp falan yazdı onları kullanıyorum keçiyor ağrı ama sancıda var doktor normal dedi zaman azaldığı için olucakmış böyle ara sıra sancılar
Meleyke123 symag keçti çok Şükür ara sıra oluyor aynısı oda dpktorum normal dedi zaman azaldığı için böyle yalancı sancılar normal dedi
Meleyke123 Melodimm Şükür indi yaxşıyam axşamlar əsasən olur ağrılar oda ki həkim dedi normaldı axrıncı həftələrdi sadəcə nəzarət altında ol birdən açılış olar amma hələki yalançı sancılardı😑