Tugraseda Yarın kontrolüm var en son 2600dü acaba benm kücük kavunum kaç kilo olmuştur. Sizinkiler ne alemde doğum yaklastıkça merak etmeye başladım onu🥹
Ada_2023_mom Aleyna1461 merhaba, bizde de aynı. Doktorunuz ne yorum yaptı? Bizde böyle giderse 39+0da induction ile doğumu başlatırız dedi :( 40ları beklersek çok büyük olurmus. Yurtdışındayım burda sezeryan yapmamak için induction öneriliyor