Erken doğum riskim var 31 haftaligim bilmiyorum ne zaman diguracagim.ama merak etdim ən erkən doğum yapanlar varmı? Ve olmuşsa da .bebek hayati risk tasidimi.saglikli oldumu? Gibi sorular sormak isterim.hani ne olur ne olmazdan.zaten bir bebeğin bu dünyada rızkı varsa yaşıyor.