Bende 33+5 teyim aynı durumu geçen hafta yaşadım bi gün öncesi çok yormuştum kendimi evdi misafirdi derken tüm gün boyunca hafif bi kaç hareket ve hıçkırık dışında bişey hissetmedim ama daha sonraki gün normale dönmüştü , kötü düşünmeyin bi kaç hareket hissetiyseniz normale döner ama yinede içiniz rahat etsin isterseniz bi acile gidebilirsiniz elbet