Bahar6667 ılk dogumumuda aynı doktor yapmıstı ılk gebelıgım 35+1 de acılmayla geldı ama benım ıstegımle sezryan oldu bunu formda okumustum hep soyledım doktora sıkı takıp ettı oda sagolsun farketmese suan patlamıs halde gelırdık ınanılmaz normal dogum sancısı gıbı agrı oldu