Ecemmdk Kızlarr beta hcg 30 iken hamileliği öğrendim. 2 günde bir kan tahlili yaptırdım 30-90-158-319 şeklinde. 4+3 ün daha sizce doktora kaçıncı hafta ve değerlerde gitmek mantıklı olur ?
Nuraslanklc Ecemmdk 3 hafta sonra gitsen daha garanti olur sürekli kan verip kevgire dönmektense bekleyip bebeği de kalp atışını da görmek daha mantıklı
Yaprakdokumuseverr Ecemmdk Ben 330 la öğrenmiştim. 6.haftadan sonra gittim kese gördük. Şimdi olsa 8 de giderim direk kalp atışı duymaya.
serapbttl Ecemmdk 2 hamileliğimde de 8 de gittim hem sürekli kan vermemek için hemde kalp atışı direk duymak için çünkü erken haftalarda vajinal usg yapalım diyebiliyorlar kalp atışı için sorun olmadığı sürece yaptırmaya gerek yok diye beklemek kolay geldi 🤗
OYKUmom Ecemmdk 4 haftalık öğrendim 6+5 te bugun gittim doktorum tam zamanında gelmişin bebekte gözükür kalbinide dinleriz dedi dediği gibi oldu
Ecemmdk Nuraslanklc düzenli artış olup olmadığını izlemek amaçlı yaptırdım zaten ara vermeyi düşünüyorum 🙈
Meltemmms Ben adetime 7 gün kala idrarda silik olarak öğrendim ertesi gün dayanamadım gittim doktora ısrarım sonucu vajinal ultrasonda minicik keseyi gördüm 🙈 6.haftada da kalp atışını duyduk şükür şimdi 23 haftalığız