Ben Kartal Lütfi kırdarda gebe okuluna gittiğimde şöyle söylemişlerdi : Beykoz devlet hst (yanlış hatırlamıyorsam) babayı doğuma alıyormuş ama refakatçi kısmını bilmiyorum. Ne tarafta hastane bakıyorsunuz bilmiyorum ama eğer dediğim yere yakınsanız bi araştırıp öğrenin isterseniz.