Kymett Kızlar Allah nasip ederse 7 Eylül Perşembe sezaryan doğuma giricem özele gidiyorum kaç gece hastanede kalicam bir bilgini varmı
Esranur67 Kymett ben birgün bile kalmadım tâbi durumuna göre değişir 11 de yatisim yapıldı 2 :41 de dogumimnoldu ertesi gün 10 da cikisim yapıldı ama ben iyiydim zıbcık gibiydim hayırlı doğumlar dilerim.
Sibel_ergun 4 ay önce Medicalpark hastanesinde spinal oldum , çok iyi geçti çok şükür ama sezeryan olduğumdan 2 gün kalma hakkım vardı bende değerlendirdim 😂 kaldık valla ebesidir hemşiresidir hemen yanımdalarda banada iyi geldi bebeğede