RumeysaAkd imom kullandım hamileliğim ve doğumdan sonraki 1 ay boyunca,tatsal olarak bir sıkıntı yaşamadım.sadece ilk aylar kusma ve bulantım olduğu için,kusunca mahvediyordu tadı,geceleri kusmadığım için yatarken içiyordum.
Şimdi de imom’ın başka bir çeşidi kullanıyorum emziren anneler için.