Sinem_45 adalinda-35 Doğum 29 Ekim görünüyor hiçbir şey yapmadım beşiği dolabı yeni aldım daha ev boya yapılacak temizlik yapılacak çanta hazırlanacak ütüler halledilicek çok masraflı oldu bu yahu 🤦♀️
Avril bebegimmm60 benim de önden gidiyor ama geliş zamanını ultrason verisi etkilemez sat o baz alırız her zaman dedi doktor Ekim aynı görsek rahatlayacak kafam en azından 36 haftaları görmüş oluruz daha korkmam çevremde de bu ara hep erken doğum duyuyorum korkuyorum cidden 😟
xbebegimx Avril suyu cok ic cnm bu kasilmalarin sicaklikla bi alakasi olmali ne zamnki sicaklik dustu benim kasilmalar normale bindi meger ictigim su yetersiz geliyomus terle atiyomusuz , magnezyum vermisti doktor ona devam ediyorm
Efemomlife13 ladyax benimde 6 kasim ama ikinci sezeryan olacağım sezeryan günü aldınız mi ben devlet takipliyim 39 haftayı bekliyecez dedi doktor
ladyax Efemomlife13 hayır en son 28 haftalıkken gitmiştim 1 ay sonra gel dedi o yüzden haftaya gideceğim gittiğim zaman konuşacağım bakalım ne diyecek benim doktorum özel takipliyim ben
Cekilmezbirkiz Herşey yıkandı ütülendi ama valize yerleştirmedim henüz kocam bey valizimi indirirse hazırlıcam onu da. Çok yorucu oluyor ama bir an önce halledilmesi gerek
adalinda-35 Cekilmezbirkiz bende bugün yaprim gerçekten çok yorucu 😕😕 eksiklerimi tamamlayıp valize yerleştiricem artık bende