Gamze4127 34 haftalık olduk kızlar . Ultrason hep 20. 25 ekimi veriyordu ama bu gidişle ekimin başlarında doğurucam
Ares35 Gamze4127 bende 34 haftama girdim tatlım doktorum sezaryen olacak dedi birde tarih versin diye gözünün içine bakıyorum normal olsa 15 ekim görünüyor vallaha 😉
Haticealp Bizde 33+4 uz 😊 normal dogum olursa 18 ekim ama bizim mecburi sezeryan ve bebegimde dönmüş nolucak böyle bilmiyorum 😊
Elder 33+3 üm 10 ekime aldik günümüzü ilki 42. Haftada suniyle gelmeyen oglusumdan öturu sezeryan oldu buda sezeryan cok heyecanliyim ama daha besigini arabasini almadimm