tugbasari Bebebebem maalesef öyle benimde erkek 40+3 oldum hala bir tık yok yarın zorunlu sezeryan yapacaklar
Ceviz6550 Bebebebem ben sezeryan oldum 38+2 de doğuma girmiştim diğer oğlum da 37+4 te doğuma girmiştim gelişimi ilerdeydi doktorum önermişti
Bebebebem Bende sezeryan olacağım 3. Bu doktor bekletmeyelim diyor bende doğum kendiliğinden gelişsin ama sezeryan olayım diyorum bilmiyorum kafam çok karışık şuan 😫