Ebda 37+3 suan aynı asla tutamıyorum kendimi sürekli ağlayasım var ağlıyorum birinin sorumluluğunu almak acaba yapabilecek miyim hazır mıyım nasıl bakıcam büyütücem bide annemi düsünüyorum hep o aklıma geldikçe yaptıklarını fedakarlıkları düsündükce daha da kötü oluyorum ağladıkça bebeği de etkilemek istemiyorum ama elimde değil iyice psikolojim bozuldu gerçekten