Gozdeeulu Bende zeynep bedia yıldırıma gidiyorum oldukça memnunum her konuda ilgileniyor ama doğum konusunda bendr araştırıyorum nasıllar diyr sordum kendisine burayi önerir misiniz normal doğum için evet dedi ama normal doğumlara girmiyor sadece sezeryan