Bernaaa 12+2 de öğrendim kızım olacağını,doktorum hic tahminde bulunmadı,cunku3 kızım direkt bacağını açıp gösterdi,doktorum bizede gösterdi.bu arada çikolata yiyip öyle gitmiştim aklınızda bulunsun çok işe yarıyor😇😁😁
SinemGeer Bernaaa ay evet çikolata diyolar deneyeceğim mutlaka. Haftaya randevum var 14.hafta oluyor kesin öğrenirim inşallah 🙈
ozgedeniz Bende 12+4 de ögrendim . Emin olmassam söylemicem dedi ama pasta yiyip gitmistim gösterdi 😋
5yillikkmucizem 11+3 de doktorum 4 cu aydan erken cinsiyetini soylemiyorum dedi yarin 12+2 ve ikili testimiz var ikili testi doktorum yapmıyormuş kardeoloji uzmanı ultrosonda boynunu olcucek dedi . Acaba yine sorsam mi cinsiyetini yarın, soyler mi uzman dediği doktor ?😯 cok merak ediyorum ama iki hafta once acibademde muayine olmuşdum oranin ultrosonuna gore 11 haftalıkti ve kiz dediler yinede kesin değilmiş. Bende cok merak ediyorum şimdi
OzlEmrah 12+3 haftalık ikili taramamda öğrendim ama benim ki ikiz biri kesinlikle kız 🙏😊 Diğerinin totosu rahim duvarına çok yakındı doktor karnıma vura vura bir hal oldu pozisyon değişsin bebiş diye sadece yüzüp durdu karnımda 😂 onun içinde erkek dedi ama kesin emin değil cumartesi 13+4 olacam ikili tarama sonucu için gittiğimde tekrar bakalım erkek olana dedi. Kızda kesiniz ama erkekte kesin değiliz 😂😂
5yillikkmucizem OzlEmrah masAllah Rabbim sağ salim yavrularınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah ❤ sizin ikili testi kendi doktorunuz mu yaptı?
OzlEmrah 5yillikkmucizem Evet canım kendi doktorum yaptı ikili testi sonucu cumartesi alacağım ense kalınlıkları çok iyi dedi burun kemikleri çok iyi dedi. Bir de kana bakacak işte umarım kan sonucumda iyi çıkar. Parmaklarını bile tek tek gösterdi bana doktorum bende videoya aldım iki bebişide. Allahım tüm Yavrularımızı esirgesin hepimiz sağsalim kucağımıza alalım yavrularımızı 🙏🙏💞💞
Benvebebgim Ben 14 haftlk oldm suan yarn öglen doktra gdcm gecn hafta pazrtsi göstrmmmsti inşllh yarn göstrr bakalm artk saglklı olsnda 👶🏻💖
Nurarslan Sonay benimde 23.hafta kesinlesti ama 13.hafta doktor kıza benzettigini soylemisti💕💕ilk 2 cocugumu doguma yakin ogrendigim icin inanamamistim🙏🙈🙈
Busrabozdemir SinemGeer bende 13 . Haftada öğrendim çikolatalar sayesinde 😊 ama erken hafta olduğu için genelde doktorlar yanılma olabilir diyor
Pinarsalih SinemGeer Biraz da dr a bağlı normalde 11haftada öğrenen arkadaşlarım var ama benim dr um 14.haftada yüzdelik dilim olarak söyledi kesin bişey söylemedi. şu an 18haftadayız şükürler olsun kesinleştirdi oğlumuz olacak 😇
SinemGeer Pinarsalih benim de randevu atiğinden 14.hafta bitmiş olacakmış umarım öğrenirim buarada sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻
Pinarsalih SinemGeer çok teşekkür ederim umarım bi an önce öğrenirsiniz o heyecanı hepimiz yaşadık hala yaşıyoruz size de hayırlı doğumlar inşallah 🙏🏻
Busrabozdemir SinemGeer kızmış prenses . İnşallah sende öğrenirsin ama çikolata yemeni şiddetle tavsiye ediyorum. Kıpır kıpır oluyor😊