Canım sağ salim kucağına alırsın inşallah ikizlerini … Bende ikiz doğum yaptım normalde özele gidiyordum ama Dr uyardı en donanımlı kuvözlerin şehir hastanelerinde olduğunu acil bir durumda özel hastanede kuvözlerin dolu olması durumunda başka bir hastaneye nakil edilecek olması ihtimallerini söyledi bize bende çift Dr devam ettim hem kendi özeldeki Doktoruma gittim hemde şehir hastanesine gittim ve risk almak istemediğim için şehir hastanesinde doğum yaptım