Madeinpelin İlk hamileliğimde 39 hafta içinde ben de üç cm açıklık vardı doktor biraz uyarmıştı rahmi, iki gün sonra kendi sancım başlamıştı doğumum öyle olmuştu. Ama tabi doğum öncesi yürüyüş falan çok yapmıştım. Çömelip yerleri siliyordum falan. Yürüyüş öneririm ama çok fazla, ben doğumdan bir gün önce iki üç saat aralıksız yürümüştüm sonra uzun bir duş almıştım. Ve korunmasız ilişki de iyi geliyor doğum ve açıklık için onu da deneyebilirsin. Duşta squat yap. Ahududu yaprağı çayı da öneriliyor.