melisakarademir0606 Selam kızlar 40+4 ile sonunda doğurdum hastaneye geldiğimde 8 cm açıklık varmış şuan çok yorgunum doğum hikayesi paylaşırım Allah herkesi bir avazda kurtarsın 🙏🙏🙏🙏❤️❤️
Dilek_5 melisakarademir0606 gözün aydın canm sana da geçmiş olsun nasıl oldu doğumun normal galiba. Dikiş vs varmı kaçıncı bebeğindi
ChemistrySK melisakarademir0606 ayy maşallah hayall ettigim gibi hastabeye 8 cm ile gitmek nasip olmus darisi bizlerede olsub insalalh,
melisakarademir0606 Dilek_5 çok teşekkür ederim sağolun evet canım normal doğurdum çok zorlu geçti ama çıkınca bitiyor hepsi dikişim de var
melisakarademir0606 ChemistrySK inşallah canım benim ben çok hareketliydim doğumdan önce belki de ondan
ChemistrySK em-ine123 ayniyiz bende oyleyim, dr cuma 40+2 de gel dedi o zamana kadar Allah ne verdiyse denemeye devam edecegim🥰🥰