iddi vitamin hapını ben gebeliğin başından beri kullanıyorum ve kan ilacını da 15 haftalıkken başladım. Doktorum kan değerlerin hep düşecek o yüzden ne kadar erken başlarsan o kadar iyiyi demişti. Gerçektende kullanmama rağmen düşmüş şuan 33 haftalığız ama sadece normal değerlerden minimum bi şekilde düşmüş. İlacı kullanmasaydım ne kadar düşerdi tahmin bile edemiyorum. Benim doktorum kan ilacını iki öğün arası al demişti. İlacı almadan 1 saat önce ve bi saat sonra süt ürünleri tüketme ve hapı portakal suyu ile iç demişti. Bendede başlarda mide bulantısı yapmıştı ama alıştı sanırım vucudum artık.