Kızlar merhabalar, 9.haftamda reglden daha fazla Kanamam oldu acile gittiğimde kalp atışlarını ve kesenin olduğunu söylediler ve düşük tehlikesinin devam ettiğini söylediler düşük iğnesi vuruldum 5 adet ve hapını da kullanmaya devam ediyorum. Kendi doktoruma kpntrole gittiğimde plesentanın rahmin oraya doğru indiğini kanamanın bundan kaynaklandığını, normalde plesentanın yukarıda önde sağda solda olduğunu bende ise aşağıya rahme doğru indiğini söyledi bol istirahat etmem gerektiğini ve düşük hapına da devam etmem gerektiğini söyledi. Plesenta göç edebilen bir şey, bebek büyüdükçe yukarı doğru kendini çekiyor genelde negatif düşünmemeye çalışalım dedi, 26. Haftaya kadar da yukarı çıkar inşallah dedi. Bu durumu yaşayan var mı, sıkıntılar oldu mu? Bunu yaşayanlar Plesanta sizde de yukarı çıktı mı?