3 gündür prodoctor test ile devamlı test yapıyorum ilk 5 dakikada silik hayalet çizgi çıkıyor. Ancak 3 günde tüm testler hep silik çizgi. Adete 4 gün kaldı. Adet yaklaştıkça iyice pembe renk mi olması lazımdı? Kimyasal gebelik mi test mi bozuk hamile miyim kafam çok karışık. Henüz çok erken kan verip üzülmek istemiyorum. Benzer durumları yaşayan var mı? Adete 5 ,6 ,7 gün kala hep aynı siliklikte. Sabah da akşam aynı gece de yapsam aynı silik çizgi.