Hanımlar bunay transferim olacak adet olmayı bekliyorum doktorum adetken gelmemi söyledi . Sonrasında ilaç verip transfer olacaktır .
Peki transferden önce hormon testi vs yapıyorlar mı ?
Tiroid den şüpheleniyorum bu engeller mi bebeğin tutunmasını ? İnsülin direncim var düzenli ilaç kullanıyorum zaten bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?