kaderkurt7292 Kızlar 36+4 sancım 10 dk da 90 ı geçik 8-9 sancı çıktı ama açılma olmadığı için yatış vermediler sürekli aynı çıkıyor nstde böyle olup doğumu olan varmı
Aysegul_3838 kaderkurt7292 keşke o sancı bende olsa 4 cm açıklık var sancım 30 larda şu an hastanedeyim
yanealakanealakaa kaderkurt7292 bana pek normal bi durum gibi gelmedi. o sancıyla sizi eve nasıl yolladılar ki
kaderkurt7292 yanealakanealakaa 3 hastane gezdik açılma olmsdığı için sancılarım artarsa tekrar gelmemi istediler valla bende çözemiyorum özele kalsa yatırıcaktı hemen diğer iki devlet yatırmadı