Daisy0000 EvrimAnac 20 de olacaktım ,deprem bölgelerine gönderdikleri için ellerinde kalmamıştı,22de yaptılar.1ay sonra da 2.dozu
1s1e1d1a_ EvrimAnac 18 haftalıkken oldum ilk dozu ikinci dozuda 20 haftalıkken oldum şuan 23+5 olduk 24.haftada gel şeker yüklemesi yapalım dediler
ayisigi12 Haftada olmam gerekiyordu ama düşük riskim olduğu için doktor 1 ay sonra vurunursun dedi. Şu an 23 haftalığım tekrar soracağım vurunup vurunmayacağımı