Guzelgunlerim Kizlar kasığımda ağrı var çok canım sklyo bide tatildeyim uzakta sürekli tuvalete gidip geliyorum benim gibi olan varmi
Tnkz2525 Guzelgunlerim merhaba benim de sağ kasığım ağrıyor batma şeklinde kontrolde söyledim doktoruma idrar tahlili istedi az miktarda enfeksiyon var dedi ve ilaç verdi. İkinci neden ise rahim büyüdüğü için kasıklarda baskı olabildiği durum; fakat siz şiddetli bir ağrı yaşıyorsanız doktorunuza danışmanızda fayda var.
Simgekzltoprak Guzelgunlerim bende 17. Haftadayım bende aynı sürekli wc deyim bu hafta özellike ara ara kasık ağrısı yaşıyorum.
Elifdddd Guzelgunlerim 16 haftayım dün akdam sağ kasık ağrısından adım atamıyordum nefesım kesiliyordu acile gittim kan idrar ultrasona baktı sıkıntı yok dedi bugünde yürürken ağrı saplanıyor bende korkuyorum
Minigiim-vebenn52 Normal tuvalet sorunundan bende yıldım artık gece uykumdan uyanıp gidiyorum kaç kere 😂
Minigiim-vebenn52 Guzelgunlerim sizde ne tarz bi ıslaklık oluyo su şeklinde mi kokulu akıntı şeklinde mi
Tnkz2525 Islaklık oluyor tabi ama hamileliğin her döneminde olur o akıntının rengine bağlı durumlar oluşuyor. Siz baya endişe etmişsiniz bence de gidin görünün aklınızdan çıksın. İnşallah sorun yoktur. Geçmiş olsun 🙏🏻
Tnkz2525 Guzelgunlerim tabi gidin insanın elinde değil hepimiz öyleyiz hele ilk gebelik ise ☺️ bir de bol bol su içmeye özen gösterin ben azaltmıştım şimdi içiyorum idrar rengi düzeldi. Tatilde ayrıca ıslak nemli kalmamaya özen gösterin
Simgekzltoprak Guzelgunlerim sürekli değilde arada oluyor ve gebelikte çok normal akıntıların olması demişti doktorum. Ama devamlı bir ıslaklık söz konusu değil bende.
Guzelgunlerim Tnkz2525 ben bide bugün full su içtim ya yağmurda gezdim usuttum mu acaba şimdide panik yaptım diye üzülüyorum bence ben psikologa gitmeliyim
Tnkz2525 Guzelgunlerim yani kendimize en çok dikkat etmemiz dönem ister istemez oluyor aksilikler ama siz tüy dikmişsiniz gibi ☺️yağmurda üşümüz olabilirsiniz bünyeye bağlı gerçi de dediğim gibi siz doktorunuz ile görüşün sıkmayın canınızı aynı haftadayız artık bebişler büyüyor şükür baskı yapıyor 🥰
Tugcekmr Bende 18. Haftadayım canım benimde karnımda ağrılar, kasıklarımda ağrılarım oluyor. Doktor karnım büyüdüğü için normal olduğunu söyledi ama için huzursuzsa bebeğinide huzursuzluğun etkiler. Muayene ol istersen
Burci22 Bende 20. Haftama yeni girdim ama bir gün kasıklarım bir gün karnım bir gün belim ağrıyor, gün gününe hiç belli olmuyor
Guzelgunlerim Kizlar gittim su değil akintiyimis mantar tarzı sirke ile temizle dedi.rahim uzunluğuna baktı falan iyiyiz şükür ama akşam resmen panik atak geçirdim